Tiada Lagi Bangsa & Keturunan - Permulaan Hapusnya Hak Melayu?

 



Lama aku tak update Blog ni.. Kerana kesibukan yang amat sangat.. Tapi pagi ni aku sangat bengang dengan Kabinet Malaysia... Aku ni pejuang bangsa Melayu.. Semestinya aku sangat terasa dengan keputusan ini...


Bila MCA ugut nak keluar BN tiba2 ada pihak dari parti komponen BN Sarawak pulak offer nak buang pengenalan kaum pada borang borang Am kerajaan. WTH?

KJ ada keluarkan satu un-official statement kata apa yg di lafaz oleh Joseph apa ntah nama dia merupakan satu yg belum kabinet putuskan. Kena lihat dalam memo minit meeting kabinet. Aku paham. JAWAPAN PLAY SAFE.

Apakah perlu benar benar ORANG-ORANG dan AHLI UMNO KENA BANGKIT DAN buat gerakan MENGEJUTKAN Najib dari lenanya agar dia tahu apa perasaan orang2 di bawah ini yang seolah-olah nampak dia terasa berada di comfort zone dan terlalu di buai leka mendengar cakap cakap HARAM JADAH HARAM JADAH penasihat yang mahu menghancurkan Umno perlahan lahan dari dalam kerajaan??

Dah lama kita perhatikan...perkara pelik-pelik ini semua berlaku. Sedikit demi sedikit... ada yang cuba hapuskan hak-hak orang melayu..

Semakin menjelikkan. Jangan lah sampai orang-orang Umno sendiri dah rasa 'hilang sudah kasih sayang' dengan DATO SERI PRESIDEN sekarang sebab buat-buat pejam mata pekak telinga dengan semua rintihan ahli-ahli parti di atas beberapa keputusan kabinet yang di lihat merugikan MASA DEPAN ANAK CUCU CICIT MELAYU DI KEMUDIAN HARI.

DON'T.

No comments:

Post a Comment






Anda juga mungkin meminati :