Ancaman Musang Dari Dalam Kerajaan

 
"Lu jangan masuk campur ini portion gua"

Menilai situasi dengan dekat. Sedang memahami apa kehendak enviroment sekeliling. Last time aku ade hi-lite pasal National Political Reconcilation berkenaan kem Dato Najib dan kem Anwar. 




Namun nampaknya bila mahkamah dah mengesahkan yg Anwar ni memang ada BAD HABIT SUKA BG JANTAN TONGGENG PUNGGUNG kat dia maka aku rasa plan tu kena scrap. Mana mungkin org yg ada BAD RECORD apa lagi disahkan oleh Mahkamah boleh pula nanti nak teraju kerajaan.

Malu la Malaysia...so buat masa ni tengah menilai enviroment sekeliling. Now yg tinggal ialah masalah dalaman parti. Umno cuma berada dalam ancaman pada era SELEPAS PRU-12 MENUJU PRU-13. Selepas Umno selamat dari ancaman ni NO MORE ANCAMAN DARI LUAR KECUALI ADA ANCAMAN DARI DALAM PARTI SENDIRI. Makanya semalam aku dapat mandat utk tegur kerajaan dari dalam. 

Tabung tabung simpanan kerajaan selama ini bakal di 'selit' oleh musang2 ini dari dalam kerajaan. Depan Dato Najib beriya iya org2 ni mengampu sampai kan kalau boleh SPENDER HUSH PUPPY DATO NAJIB DOK PAKAI PUN DEPA NAK BASUH. Belakang Dato Najib mcm2 barua barua mengata dia ngan bini dia. Tak pa.....time will come and this kind of people will learn their lesson. 

Kita kena buat clean up together with clean sweep operation dari dalam Umno supaya ULAQ AYAQ ULAQ AYAQ ni tidak menguasai kerajaan melalui perlantikan jawatan politik kerana ada jawatan dalam Umno. Umno perlu di selamatkan dari MUSANG BERBULU AYAM dalam Umno.

No comments:

Post a Comment






Anda juga mungkin meminati :