Pembunuhan Karektor






Aku tak perlu kot p 'jilat' sapa2 kalau nak buat marketing kata aku ni hebat....Tak perlu pun p ampu sapa2 atau cucuk sapa2 hanya nak kata aku ni bagus. Kan aku pun dah cakap...hidup aku ni pun tak de apanya yg berharga pun..Janda ja kan...


N dlm segi keje I'm just a "half pass six fuck-up operatives" yg cuma ada 1 NYAWA dan not worth kalau nak declare war pun lawan aku. Ini tidak....kalau dah rasa diri tu bagus sangat cari platform dan bina nama serta imej sendiri. Jangan pakai 'bayang kerja hasil titik peluh org lain dan claim kata itu lah keja aku buat'. Kemudian bila org semua dah tahu perkara sebenar mula nak atur gerakan utk Character ASSASSINATION (pembunuhan karektor). 



 Tak dapat bunuh cara tu cari pulak pasai guna isu famili kononnya lemah kat sini terkangkang kat situ, gegar citer sana, yong citer sini. Ingat org tak menyampai ka?? Berapa kali aku nak pesan....Tak worth mana pun nak declare war dgn aku....I'm just a 'half pass six fuck-up part time operative' saja....tak de pun boleh ancam kedudukan sapa2. 



Tapi kalau dah dok jual pantun murah2 sangat banyak kali JANGAN SAMPAI NANTI AKU BELI. Sat g makan tak habis satu famili....siang malam susah hati.....ingat....Aku buat post tak penah TAG kat sapa2 utk tunjuk aku hebat. Namun tetap page ni panas dan tak putus2 ada yg bantu salur maklumat apa yg perlu. Terima kasih banyak2 pada readers yg selalu support page ni. Aku hargai.


No comments:

Post a Comment






Anda juga mungkin meminati :