Precious Cargo Dalam MH 370 - Repost Dari FB Aku




Aku nak mohon maaf. Ini Sesuatu yang mungkin boleh menggugat perasaan. Ingat lagi aku janji pasai nak produce CUSTOM FORM berkenaan barangan yang di declare naik atas MH370? Ini ialah Lesen Kargo untuk barangan electronik dari Agilent Technology utk ABOARD MH370. 


Tarikh berangkat ialah SEMINGGU sebelum MH370 hilang dari radar. Flight data menunjukkan kekerapan flight jadual pick up KARGO ialah sebanyak 9kali sebulan(Hanya utk pick up cargo). Barang cargo (PC MOTHERBOARD) ini di produce dari production floor di fasa 2 Agilent Technology di FTZ 3 Bayan Lepas, ship out guna KWE Forwarder Company direct check in at KLIA kargo facility dan aboard flight MH370 KLIA Airport. 


Ini tarikh berangkat ialah pada 1 MARCH 2014. Ok. What yg kita akan produce next is apa yang di sebut sebagai "PRECIOUS CARGO" yang mana require "STA CUSTOM FORM DECLARATION" utk naik flight MH370 on 8 MARCH 2014. 


Kenapa barangan itu di sebut PRECIOUS CARGO dan require pula speacial security clearances pakai STA CUSTOM FORM DECLARATION utk aboard any flight yang kebetulannya PRECIOUS CARGO ni aboard MH370? Nantikan..........


CEO Mas ada buat statment yang pada 8 March 2014 bila MH370 ni hilang flight ni tak bawa apa2 precious cargo melainkan MEMBAWA 4 TAN BUAH MANGGIS. We believe MH370 did bawa something onboard. Nak prove to kena tunggu bukti dari QC Check record dari Agilent Production Floor, Forwarder Company record dan STA Custom Form Declaration. U'll be surprise nanti.

P/S - Nak dapat ni pun makan masa. Apa2 berkaitan MH370 semua maklumat di kawal ketat. Ni pun pasal ada soft copy di simpan dalam email. So next manifest utk batch 8 March akan sampai on April. Kena wait.



No comments:

Post a Comment






Anda juga mungkin meminati :