Setiausaha Agong PKR Mengaku Suara Keadilan TERFITNAH FELDA



Selama hampir 3 tahun FELDA di fitnah siang dan malam hasil tulisan paper SUARA KEADILAN. Habis FELDA dan UMNO kena TOHMAHAN yang kerajaan Malaysia ada 'hubungan sulit' menerusi perjanjian penjualan minyak sawit ke Israel.

Inilah kerja paper Keadilan dan di sambung pulak oleh penceramah-penceramah LEBAI LEBAI KERA PAS atas pentas ceramah politik sebaik saja habis bagi Usrah Maghrib. Selama 3 tahun lebih fitnah ini merayap-rayap dan PAS serta PKR menerusi paper Suara Keadilan ini berjaya MENCEDERAKAN nama FELDA. Namun Tuhan itu Maha Adil... 
 
Akibat ada pertandingan perebutan jawatan dalam PKR tiba2 Azmin Ali, Timbalan Presiden PKR nak saman paper Suara Keadilan. Sebabnya Azmin mengaku yang paper ni fitnah Azmin. Tiba-tiba semalam TUP TUP Setiausaha Agong PKR pulak mengaku yang paper ni selama ni terFITNAH Felda!!

Ish Ish Ish........ aku tak tau nak kata apa dah.....Walaupun Utusan didapati kalah saman sebab pihak lawan saman dan hentam Utusan..Begitu juga TV3. Kedua2 media lidah kuat Umno ni tak pernah kena tempelak atau diakui OLEH ORG UMNO SENDIRI ATAU PEMIMPIN UMNO yang media ni sebagai membuat cerita bohong atau fitnah. Pemimpin UMNO tak pernah mengaku Utusan dan TV3 ni terFITNAH PR..

Aku harap EDITOR dan kumpulan pengarang ARTIKEL-ARTIKEL FITNAH dari Suara Keadilan DAPAT BERTAUBAT dan jangan nanya TAUBUAT.

Memalukan saja. Bukan org Umno atau pemimpin Umno yang cakap paper ni KAKI SEBAR FITNAH tapi ORANG-ORANG KANAN PARTI PKR SENDIRI YG MENGAKU.

Jadi eloklah bertaubat........nasihat je ni.....termasuk dengan yg baca dan recycle pulak fitnah tu pada orang lain. Insaf insaflah..

No comments:

Post a Comment






Anda juga mungkin meminati :