Kenapa Zahid Bagi Muka Pada Cina?



Posting lepas Subuh yang boleh membuatkan mood aku jadi macam ****.  Zahid Hamidi ni rasanya dah mungkin tak mau ada masa depan yang cerah dalam Umno kot....
 
Dia lupa yang dia boleh pegang KDN adalah kerana DIA MERAYU DAN MERINTIH pada seluruh perwakilan akar umbi Umno agar dia di kekalkan sebagai calon Naib Presiden Umno dan perlu menang agar dia kekal menerajui KDN. Malah dalam ucapan road tournya utk merayu undi yang berapi rapi BELA MELAYU dan BERSUNGGUH SUNGGUH KONONNYA NAK AMIK TINDAKAN PADA CINA2 YG MENGOTORKAN DAN MENGHINA PERLEMBAGAAN. 
 
Tindakan KOYAK PASSPORT dan PIJAK PASSPORT di balai ketibaan di United Kingdom selepas TINGGALKAN MALAYSIA pada hujung 90an dan awal tahun 2000 adalah SELAMANYA untuk MENGEJAR kerakyatan BRITAIN. Kononnya MALAYSIA NI TEMPAT PALING HAPRAK DLM DUNIA, adalah satu perbuatan PALING KURANG AJAR oleh BENIH BANGSA YANG TAK TAHU MENGENANG BUDI APALAGI NAK TAHU UCAP TERIMA KASIH KERANA TERPILIH UTK LAHIR DI TANAH MELAYU INI. 
 
Di passport tersebut DENGAN TERANG TERTERA atas nama YANG DI PERTUAN AGONG MALAYSIA agar melindungi warga Malaysia di luar negara jika di timpa kesusahan. Jadi bila passport tersebut di KOYAK dan di PIJAK apalagi yang boleh kita gambarkan???? Bangsat!!!! BENIH PENGKHIANAT!!! 
 
Apa yang depa buat mendatangkan satu kesan luka pada bekas2 askar dan pasukan keselamatan melawan komunis dalam MENGAMANKAN TANAH MELAYU DARI ANCAMAN KOMUNIS. Tak ada langsung RASA BERSYUKUR pada masa ini kerana MALAYSIA AMAN. Tiba2 dah pi sana kerana terlalu sangat HIDUP BERMIMPI HUJAN EMAS DI NEGERI ORANG dan akhirnya cuma boleh jadi tukang cuci pinggan dan TUKANG LAP AIR LUDAH DAN KAHAK HIJAU ORG PUTIH ATAS MEJA.
 
Hari ni depa nak balik. Menangis MENYAWAK merayu-rayu. Depa dah buat-buat lupa apa yang depa buat pada 1995 dulu. Ni tiba Zahid Hamidi PANDAI-PANDAI nak amik hati cina2 Dap untuk bawa balik pakai dia punya special KEBENARAN sebagai MENTERI DALAM NEGERI. 
 
Zahid Hamidi....Hati Hati.....jangan sampai AWAK KENA BALING KASUT DALAM PERJUMPAAN TERTUTUP DENGAN BEKAS-BEKAS ANGGOTA YANG PERNAH ANGKAT SENJATA MELAWAN BENIH-BENIH KETURUNAN YANG TAK RETI BERTERIMA KASIH NI DULU.
 
MASA TOK TOK DEPA ADA DALAM KOMUNIS. Bukan pertama kali tangan awak wahai Zahid Hamidi buat begini. Hari tu lagi masa anugerah media sosial terbaik. Bermati-matian org Umno dan pejuang media sosial Umno lawan fitnah-fitnah MalaysiaKini tiba2 awak selamba ja boleh naik pentas bagi ANUGERAH MEDIA TERBAIK PADA MALAYSIAKINI. 
 
Semua org tahu MalaysiaKini ni agen Dap. Hati hati Zahid......nasihat ja nie....orang terasa hati ni jangan sampai org merajuk Zahid.....habis di simpan-simpan rajuk tu boleh DONGKOL HATI......bahaya Zahid.....boleh HANCUR KDN SAT LAGI ZAHID.....dan semua org tahu....yang nanti mai balik ni akan undi sapa dlm PRU-14. Dah namanya pun Cina Penang kan? Apalagi.......hebat la hang Zahid Hamidi...DAP jugak dapat nama baik. Melayu tetap jahat kat mata depa...
 
 

No comments:

Post a Comment






Anda juga mungkin meminati :